7 αλήθειες για το SEO το 2018

Αν σκοπεύετε να επενδύσετε στο SEO για την ιστοσελίδα σας το 2018, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε 7 αλήθειες σχετικά με το τι δουλεύει και τι όχι στην Google και στις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης.

 

Με τόση πληροφορία στο διαδίκτυο και κάθε blog να γράφει τα δικά του, είναι πολύ δύσκολο να εστιάσετε στις πληροφορίες που πρέπει και να αναπτύξετε την ιστοσελίδα σας, με τον σωστό τρόπο ώστε να φέρει οργανικές επισκέψεις.

Εδώ σας παρουσιάζουμε τις 7 πιο σημαντικές αλήθειες που πρέπει να αποδεχτείτε και να χτίσετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας γύρω από αυτές – σε διαφορετική περίπτωση δε θα πετύχετε τα αποτελέσματα που προσμένετε στα rankings των μηχανών αναζήτησης.

 

  • Τα mobile rankings μετράνε!

 

Ανακοινώθηκε ήδη από το 2016 – η Google έχει αρχίσει και έχει σε προτεραιότητα τις mobile ιστοσελίδες και δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στα mobile optimization websites!

 

Αυτό σημαίνει πως αν το περιεχόμενό σας παίζει ομαλά και βελτιστοποιημένα σε κινητά και tablets, τότε θα έχει καλά οργανικά αποτελέσματα – εφόσον και όλα τα υπόλοιπα κριτήρια πληρούνται.

 

Από την άλλη, όσες ιστοσελίδες δεν είναι έτοιμες με mobile εκδόσεις, δε θα μετακινηθούν προς τα κάτω ως ένα είδος ποινής – όμως αυτό μπορεί να συμβεί καθώς άλλες ιστοσελίδες θα τις περάσουν στα αποτελέσματα, λόγω καλύτερης συμβατότητας με τις mobile συσκευές!

 

Τι πρέπει να κάνετε για να είστε έτοιμοι;

 

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας ώστε να είναι 100% βέλτιστο για φορητές συσκευές.

 

Ελέγξτε την ταχύτητα φόρτωσης στα ειδικά εργαλεία της google όπως το Google Insights.

 

Η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας παίζει σημαντικό ρόλο στις κατατάξεις της Google – είτε στα desktop αποτελέσματα είτε φυσικά στα mobile.

 

  1. Το CTR μετράει!

 

Αν νομίζατε ότι η Google δε παρακολουθεί τα clicks από τους χρήστες ή την δραστηριότητά τους, τότε είστε γελασμένοι!

 

Το rankbrain είναι το σύστημα εκμάθησης της Google – δηλαδή το σύστημα που αναγνωρίζει τις συνήθειες των χρηστών.

 

Πόση ώρα επισκέπτονται μια ιστοσελίδα, πόσα clicks έχουν κάνει,κ.ο.κ.

 

Αν στην ιστοσελίδα σας οι χρήστες έρχονται και φεύγουν αμέσως, δημιουργώντας bounce rate, τότε θα έχετε αρνητικά αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης και το Google.

 

Από την άλλη, αν έχετε μικρό bounce rate και ένα υψηλό CTR (δηλαδή τα clicks που κάνουν στην ιστοσελίδα σας οι επισκέπτες ανάλογα την εμφάνισή της στα rankings) το Google θα σας «πριμοδοτήσει» με υψηλότερες θέσεις.

 

Το CTR είναι ο δείκτης εμφάνισης / κλικ. Δηλαδή αν σε 100 εμφανίσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης οι χρήστες πατήσουν 10 φορές στην ιστοσελίδα σας, τότε έχετε ένα πολύ καλό CTR 10%!

 

Τέλος, πολύ σημαντικό κομμάτι στις κατατάξεις του Google παίζει ο δείκτης παραμονής σε μια ιστοσελίδα. Αυτό πρακτικά σημαίνει πόση ώρα έκατσε ένας επισκέπτης που σας βρήκε από τα αποτελέσματα της Google στην ιστοσελίδα σας πριν φύγει ή ξαναγυρίσει πίσω στα rankings για να βρει άλλη ιστοσελίδα.

 

Αν θέλετε να έχετε την ιστοσελίδα σας πρώτη στο Google θα πρέπει να επεξεργαστείτε το website σας έτσι ώστε να έχει υψηλό CTR, χαμηλό bounce rate, ενδιαφέρον περιεχόμενο και πολύ, πολύ γρήγορη ταχύτητας φόρτωσης!

  1. Μην βασίζεστε μόνο στους εξωτερικούς συνδέσμους και στο guest blogging

 

Το guest blogging είναι μια πολύ καλή μέθοδος ώστε να δημιουργήσετε backlinks προς την ιστοσελίδα σας – και τα backlinks βοηθάνε πάρα πολύ στα rankings!

 

Όμως δε θα πρέπει να εστιάσετε πάρα πολύ στο guest blogging. Αυτό που μετράει περισσότερο πλέον είναι να έχετε ποιοτικό περιεχόμενο και να προσελκύετε «φυσικά» links από άλλες ιστοσελίδες.

 

Επικεντρωθείτε στην δημιουργία περιεχομένου και συγγραφής άρθρων ώστε να αξιοποιήσετε πολλαπλά κανάλια προώθησης.

 

Με την συγγραφή άρθρων στην ιστοσελίδα σας και με στοχευμένες ενέργειες και τακτικές inbound marketing θα είστε σε θέση να προσελκύσετε δεκάδες επισκέπτες στα άρθρα σας και από εκεί στην main ιστοσελίδα σας όπου θα παρουσιάζεται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

 

Με την δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου εξασφαλίζετε επίσης ότι άλλες ιστοσελίδες θα σας χαρίσουν links λόγω του πληροφοριακού σας υλικού.

 

Για μια σωστή inbound marketing καμπάνια, αρχικά προσδιορίστε το κοινό που απευθύνεστε. Έπειτα κάντε ένα keyword research κάθε φορά πριν γράψετε το topic σας ώστε να βρείτε τι λέξεις κλειδιά ψάχνει το target group σας και τέλος δημοσιεύστε ένα ποιοτικό άρθρο και μοιραστείτε το σε όλα σας τα κανάλια (blog, social media, newsletter,κ.α.)

 

  1. «Σκοτώστε» το κακής ποιότητα περιεχόμενό σας!

 

Είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε ότι στόχος της Google είναι να δείξει στους επισκέπτες της μόνο ποιοτικά αποτελέσματα και στοχευμένα απόλυτα σε αυτά που αναζητάνε. Γι’αυτό οι αλγόριθμοι συνεχώς μεταβάλλονται και προσπαθούν να γίνουν όσο πιο έξυπνοι μπορούν.

 

Υπάρχει μια σαφής συσχέτιση μεταξύ ποιοτικού περιεχομένου και rankings στα αποτελέσματα. Όσο πιο ποιοτικό και «μεγάλο» το περιεχόμενο, τόσο καλύτερα αποτελέσματα έχει.

 

Όμως από μόνο του ένα μεγάλο άρθρο δεν αρκεί – θα πρέπει να συνδυάζει πολύ πληροφορία για τον χρήστη, να απαντάει στα ερωτήματά του και φυσικά να είναι πολύ, πολύ ποιοτικό!

 

Αν γράφετε οδηγούς γύρω από προϊόντα, καλό είναι να στοχεύσετε στο λιγότερο 1500-2000 λέξεις ανά άρθρο και φυσικά η ποιότητά του να είναι ανώτατη!

 

Μην ξεχνάτε πως ανά πάσα στιγμή μπορεί ένας ανταγωνιστής να γράψει καλύτερο περιεχόμενο και να βγει πάνω από εσάς – γι’αυτό θα πρέπει πάντα να ανανεώνετε το περιεχόμενό σας και να το επικαιροποιείτε!

 

  1. Βελτιστοποιήστε τα feature snippets.

 

Περίπου 30% των αποτελεσμάτων της Google περιέχει feature snippets. Το ποσοστό των επισκεπτών που πατάει σ’αυτά και δεν βλέπει άλλα αποτελέσματα, είναι τεράστιο!

 

Για τα καλύτερα οργανικά αποτελέσματα και με σκοπό να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερους οργανικούς επισκέπτες, βελτιστοποιήστε τα feature snippets σας έτσι ώστε να συμβαδίζουν με τον αλγόριθμο της Google.

 

Αν δεν μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας τα feature snippets της ιστοσελίδας σας, καλό είναι να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία digital marketing όπως η εταιρεία MOCIAL , που θα σας κατευθύνει σχετικά με όλες τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν.

 

  1. Βελτιστοποιηθείτε για την αναζήτηση φωνής

 

Τα ποσοστά της αναζήτησης φωνής ανεβαίνουν διαρκώς. Οι χρήστες πλέον δεν πληκτρολογούν αλλά αντίθετα «μιλάνε» σχετικά με αυτό που αναζητάνε.

 

Η πρόβλεψη είναι ότι το 50% όλων των αναζητήσεων έως το 2020 θα γίνεται φωνητικά!

 

Για να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα σας, καλό θα ήταν να αγοράσετε έναν εικονικό βοηθό όπως το Google Home έτσι ώστε να κάνετε τις απαραίτητες δοκιμές.

 

Επενδύστε χρόνο στην βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας και αναβαθμίστε κομμάτια που δεν είναι ποιοτικά.

  1. Επενδύστε στο ψηφιακό υλικό και στο βίντεο

 

Η τεχνολογία του βίντεο μέσα σε ιστοσελίδες πραγματικά απογειώθηκε το 2017. Πάνω από το 45% των ανθρώπων βλέπουν τουλάχιστον 1 ώρα βίντεο στο facebook!

 

1,3 δις άτομα χρησιμοποιούν το Youtube!

 

Τι σημαίνει αυτό; Ότι η Google δίνει μεγαλύτερη προσοχή στο βίντεο και αρκετές φορές τα τοποθετεί στις υψηλές θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το βίντεο για αρκετές παρουσιάσεις όπως παρουσίαση προϊόντων, επεξήγηση προϊόντων σχετικά με τη λειτουργία τους, ζωντανό vlogging, σεμινάρια, κ.α.

 

Μοιραστείτε τα βίντεο στην ιστοσελίδα σας και στα social media και δείτε τις αντιδράσεις των χρηστών – μην ξεχνάτε πόσο εύκολα μπορεί να γίνει viral ένα βίντεο μεταξύ των χρηστών!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *